3 juni 2017

Pingsthelg: 95/100

Det är verkligen skönt med första dagen på en långhelg. Oändligt med tid framför sig tycks det. Ligga länge i sängen på morgonen är tydligen min melodi just nu. Att få ordentligt städat är också skönt så det har vi också satsat på. Jag gick ut med Jack på förmiddagen och hittade 4 stolpar, varav 2 svarta (de svåraste) och vi blev ute en och en halv timme. Roligt att Jack har lyckats få samma pose på båda bilderna här nedan. En pinne var vid ett gammal gravröse. Gullig plats som jag aldrig hade upptäckt utan stolpjakten.
Ikväll ska jag på zumba i Kristinehamn, De var miljoner år sedan jag zumbade så det ska bli fantastiskt roligt! Jag behöver verkligen kicken av zumban och tänker lägga in ett zumbapass i veckan under sommaren, Nu ska jag ut och titta på när John tränar på att cykla med stödhjulen liiite mer upphöjda. Jag hoppas han ska vilja lära sig utan stödhjul i sommar så vi kan åka på cykelsemester, eller bara cykelutflykter.

Inga kommentarer: