14 maj 2017

Stockholm dag 2: 75/100

Då var vi hemma igen! Vi har haft en toppenhelg i Stockholm men å vad skönt det är att komma hem till sitt igen. I dag var det kalasdag för två av mina syskonbarn som fyller precis veckan efter varandra i maj. Det var cirka 30 personer släkt som var där och firade. Vi fick jättegod pastasallad och grillad kyckling samt chokladmousse- och prinsesstårta. Storebrorsan hade dessutom gjort ett kahoot om sina syskon som vi alla fick vara med och tävla i.
  
Så var jag och mina syskon tvungna att ta ett nytt kort i ungefär samma positioner som ett gammalt. Vi har här typ 1990 mot 2017. Verkligen himla roligt! Systrarna har växt om brorsan. 

 
En rolig och intensiv helg bakom oss. Nu ska vi ladda för en intensiv vecka där det finns något inplanerat varje kväll. Jag vet inte ens hur jag ska få in min träning mellan allt! 

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Såg bilden på fb, så himla mysig!! Och kul när man får till en bild på samma sätt efter hmm, några år. 😊

Ewa Luvö sa...

Härligt att ha familj och släkt, det är tyvärr inte alla som har.