8 maj 2017

Sommar eller ej: 69/100

När jag cyklade till jobbet i morse trodde jag nästan att jag skulle bli stillastående på grund av motvind trots att jag trampade allt jag kunde. Det var den jobbigaste milen ever! Vädret är chockerande kallt igen och man börjar nästa titta efter snömoln istället för regnmoln. Tur att det händer lite spännande saker framöver ifall vädret tänker visa sig från sin sämsta sida. Den närmaste månaden ser jag fram emot:

*att gå på infomöte inför skolstarten för John
*hämta vår nya bil
*åka till Stockholm och träffa släktingar och fira brorsbarn
*vårruset
*Johns sista sommarfest på förskolan
*Sommarfest på jobbet
*nästa vandring runt Ängenleden

Detta är bara maj samt början av juni. Sedan kommer hela sommaren med massa bra att se fram emot! Ska verkligen njuta nu.

Inga kommentarer: