7 maj 2017

När det långsamma går allt för fort: 68/100

Ju finare väder det är och ju trevligare man har det, desto mer vill man ha! Den här helgen har gått alldeles för fort och jag som aldrig har jobbångest har ändå lite ångest i dag. Inte för att jobba men för att jag inte är färdig med helgen eller färdig med kvalitetstiden vi har haft tillsammans. Vi har haft en jättelångsam söndag då vi gjort väldigt lite. Läst böcker tillsammans, spelat spel, handlat inför veckan och varit ute. Jag fick med mig John ut på en (för mig) kort cykeltur med tillhörande promenad då vi letade fram två pinnar. John så glad och sprallig, berättade för mig hur härligt det var att vara ute. Det är första gången vi cyklar tillsammans, på varsin cykel. Något jag sett fram emot.
Nu är det kväll och helgen är nästan slut. Jag vill ha mer. Mer ledigt! Men snart, snart är det sommarlov!

Inga kommentarer: