28 maj 2017

Kroppen var inte så trött ändå: 89/100

Jag vaknade lagom mör i morse. Först av alla i familjen dessutom eftersom Calle hade varit ute och spelat och fick en lång sovmorgon. Jag låg ett tag och läste innan John kom över till mig. Så drog vi oss länge innan det blev frukost ute. Jag tänkte mig en superlugn och vilsam dag. Men jag vet inte vad det är med mig, har så svårt att bara vara stilla. Så när John lekte med grannbarnet fixade jag iordning vår enda rabatt som var helt övervuxen. Rabatter är inte min grej, dock kände jag mig ju väldigt duktig efteråt när jag till och med lagt på täckbark och gjort så fint så.

Det var ganska skönt när det började regna. Speciellt med tanke på all pollen som ligger i driver överallt! Jag hoppas det blivit lite nedslaget nu.

På eftermiddagen kände hela familjen att vi behövde komma ut lite så vi tog några fler pinnar på Skived. John tycker det är superkul att leta pinnar och var eld och lågor. Berättade invecklade historier om allt han såg. Vad underbart att vara fem år och upptäcka världen för första gången! Och vilket privilegium för oss som får följa med på hans resa!

Annars så har jag och Natasha börjat planera vår nästa vandring. Vi avancerar lite och tar en tvådagars denna gång. Det ser jag mycket fram emot!

Inga kommentarer: