20 maj 2017

Hämta hund: 81/100

Just nu sitter vi i bilen igen och åker åt denna gång åt andra hållet, mot Ludvika, där Calles mamma och pappa bor. De har haft vår hund i en och en halv vecka så vi skulle slippa ha med honom till Stockholm. Jack har haft det underbart på landet men hemma har det varit alldeles för tyst och tomt. Dessutom är det mest jag som går på promenader med Jack så nu har jag inte så lite abstinens på hundpromenader. Jag längtar verkligen efter vår lilla Jack nu.
Jag har sträckläst "Hemmet" sedan jag fick den i min hand i torsdags. Älskar böcker som man bara inte kan lägga ifrån sig. Den här var rysligt spännande och välskriven. Just nu är min önskedröm en lagom solig helg så jag kan sitta ute och läsa andra böcker jag har med.   

3 kommentarer:

Annica sa...

Men så härligt med hund! Jag själv har haft det stora delar av mitt liv. Men känner att nu då vi har en hundrädd dotter så passar det inte. Tyvärr. :)

Gunnar Fägersten Novik sa...

Så tomt utan hunden hemma. Känner igen det när vi är på semester och hunden på sitt "dagis"

Dorotea Pettersson, tidscoach sa...

Åh så mysigt att hämta hem hunden. Som man saknar det där pälsklingarna när de inte är hemma.