12 maj 2017

Fredagsmys, nej fredags-utomkroppslig-upplevelse: 73/100

Fredag igen. Det har varit lugnt ett tag men nu börjar jag få tillbaka min fredagspanik igen. Veckans tröttaste dag. Vi gjorde hemmagjord pizza till middag och jag ville typ bara krypa ur skinnet. Sedan var det egentligen min tur att lägga John men Calle tog över eftersom han hörde hur jag inte kunde hålla mig lugn. Det var det. Men det var åtminstone härligt att komma hem och kunna sitta på altanen i sol. Nu har det verkligen varit en allt för kall vår! Jag satt ute nästan en timme med en tekopp och en bok. Lovely!

I helgen ska vi åka till Stockholm och träffa mina syskon med familjer, min gamla mormor och dessutom vara med på ett kalas. Troligtvis gå på en basketmatch. Jag vet inte allt vi ska hinna på knappt två dagar. Men det blir kul! Och John var superexalterad när han packade sin lilla väska förut. Helst hade han velat åka i dag! Nu. God natt!

Inga kommentarer: