16 maj 2017

Äntligen läslust: 77/100

Ungefär hela det här året har jag inte haft någon läsork alls. Hjärnan har varit för trött och jag har tittat på desto fler serier. Jag är en person med stort läsintresse så det är en liten sorg hos mig när jag inte orkar med det som jag älskar. Men nu börjar suget äntligen komma tillbaka, och glädjen. Jag kommer på mig själv på jobbet att jag planerar för och längtar efter lästid på kvällen. Så passande då att två av mina favoritförfattare, Majgull Axelsson och Mats Strandberg, släpper nytt precis nu då. Jag tog och beställde båda två och nu längtar jag bara efter smset som säger att böckerna har landat på Ica!
 

2 kommentarer:

Magnus Blixt sa...

Oj, vad jag känner igen mig, med stort läsintresse och lite för liten ork, så då hamnar man där igen i en serie på netflix. Har en plan att läsa om min favoritförfattare Hemingway. Får se om det blir innan sommarens nedkoppling, tack för knuff!

Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.