11 april 2017

Dagen idag : 42/100

Sov dåligt inatt. Vaknade före fem. Gick upp fem. Påbörjade "30 days of yoga". Det är så värt att gå upp lite tidigare (fem var inte meningen) för att hinna med detta. Jobbade och hade det bra till halv två. Åkte sedan till Forshaga för att få ta del av info om Forshaga 2.0, alltså visionen kring hur Forshaga ska vara i framtiden. Lyssnade också på föreläsare Klas Hallberg som mer var som en komiker. Han föreläste om värdskap och jag skrattade massor. Fick även med mig mycket tänkvärt. Åkte sedan och hämtade John som tillsammans med några kompisar lekte att de spolade ner varandra i en toalett (!). Hämtade Calle. åkte hem, bytte till träningskläder och cyklade till jumpingen. Glömde vattenflaskan så jag fick köpa en ny. Jumpade 30 min. Helt slut. Cyklade hem och försökte äta en lasagne som inte blev som receptet utlovade. Tur att John hade fått pannkakor redan. Åt mackor istället och spelade sedan tv-spel med John. Bytte till pyjamas på John och borstade hans tänder. Lirkade sedan honom i säng efter trött-bryt. Gick en iskall promenad med hunden. Smörjde in mina ömma axlar med voltaren. Ska nu lyssna på podd och sova.  Lämnar er med några riktigt bra ord om jag hittat på Facebook. Så ä re.


Inga kommentarer: