13 mars 2017

Vad han kan! 13/100

Det här när man helt plötsligt inser att barnet kan massa saker och man inte har märkt när det hände!
Som att bygga saker med clics. Helt plötsligt kan han bygga själv efter de svåraste beskrivningarna och sitter hur länge som helst och bara grejar själv. Han som alltid vägrat leka ens två sekunder själv! Calle och jag tassar på tå, smygkikar och mysfnissar åt varandra åt hans lekprat och småsjungande. Det bästa med att var förälder är att man får vara överdrivet stolt över nästan vad som helst!
Älskar denna ungen så mycket!
John ritade också väldigt fina teckningar åt mig igår när jag till slut gav upp och däckade i sängen igår. Var så trött och orkeslös så jag orkade bara ligga och titta på Buffy i sängen från lunch tills jag somnade efter tio någon. John tyckte nog synd om mig för att han ritade fina bilder på hela familjen när vi gjorde roliga saker. Gick på fest och lekte med Jack t.ex. Jag visste inte ens han kunde rita figurer!

Inga kommentarer: