7 mars 2017

Måndagsåterblick: 7/100

Det var superkul att träffa eleverna igår igen. Vi skrev färdigt sagor som vi jobbat på ett tag och idag ska vi börja med argumentation. Det ska bli spännande!

Jag började på en ny yogakurs igår som är på 8 tillfällen och fokuserar på nacke och rygg. Jag hade rätt ont just där igår och det kändes verkligen bättre efteråt. Minus för att det var väldigt  kallt i gympasalen och att jag bara hann träffa John en timme. Men men, tröstar mig med att vi ju har ett långt lov bakom oss som vi hunnit umgås extra mycket då. Och att John fick egentid med sin pappa. De hade spelkväll i alla fall.

Hann med en promenad med Jack sedan också och ett långt härligt bad eftersom jag frusit så hela dan. Vädret är vackert just nu men med en väldigt kall blåst. Skön avslutning ändå på måndagen.

I dag blir jag lite extra glad över min nya, färgglada omlottklänning från Indiska. Bär den i dag med jeans under eftersom det är så kallt väder.

Inga kommentarer: