1 mars 2017

En slö skridsko är också en skridsko: 1/100

Som vanligt när jag har varit ledig några dagar utan måsten eller massa saker att göra så blir jag liksom sömning och tung i hela kroppen. Inte orkeslös, bara utvilad antar jag. Väldigt glad att jag fokuserat på vila det här lovet.

Den här förmiddagen låg jag länge och läste en bok jag nästan inte kunde släppa för den var så bra. Allt medan John åt frukost i lugn och ro, tittade på tv och lekte. En så värdefull tid! Dock var det dags för en aktivitet i dag så vi åkte till allmänhetens åkning och åkte skridskor i 1,5 timme. Det var väldigt roligt och vi lekte massa lekar som John kom på. Dock var både mina och Johns skridskor väldigt slöa efter mycket åkande på dem så när vi åkte hem för lunch lämnade jag in dem för slipning. Efter lunch gick vi in till grannen och lekte/pratade/klappade på bebis i två timmar. En väldigt trevlig eftermiddag.

Jag tog inga kort under dagen eftersom min telefon är helt full så dagens bild får representera vår middag som var laxburgare. Jag är en hamburgerälskare av stora mått men inte så jätteförtjust i allt kött och då är laxburgare med tzatsiki ett väldigt gott alternativ. Min favorit är dock burgare gjorda på kycklingfärs. Så gott! Resten av veckan ska vi hänga med lite olika vänner. Det ser jag verkligen fram emot!


Inga kommentarer: