3 februari 2017

Hej helg

Jag kände mig så himla nöjd med mig själv när jag kom hem från jobbet idag och istället för att dö i sängen så tog jag tag i mig själv och städade ordentligt inför helgen. Dammtorkade, dammsög, städade två toaletter, tvättade en maskin och bytte en gardin. Nu är det måstet borta och jag kan verkligen njuta av en härlig helg! Sitter i soffan och ser på Skavlan nu och är fortfarande SÅ nöjd. Hoppas kunna göra detta till en fredagstradition.


Jag ser verkligen fram emot dem här helgen så mycket eftersom vi har flera fina planer som jag tänker blanda med vila. Bland annat ska jag upprepa den här utsikten från några helger sedan. Jag vill nästan inget annat än att åka skidor nu, Tack gode gud för konstsnö, typ.


2 kommentarer:

livet på myra sa...

Härligt! Jag har ju min städardag på torsdag. Så skön känsla när man slipper sånt på helgen. Visst,lite plock och tvätt blir det ändå men huset är iaf lite rent. :D
Snö ja...det saknar man!!
Kram

Emma sa...

Jag önskar jag kunde ha det men oftast orkar jag bara inte. Torsdag är oftast min tröttaste dag. Så nu var jag sjukt nöjd med mig själv och hoppas detta håller i sig. :) Kram