7 januari 2017

Väder för utehäng

Då var det näst sista dagen på den här ledigheten. Vi har varit ute i flera timmar i dag eftersom temperaturen låg runt nollan så var vädret verkligt behagligt. Vi grillade korv till lunch och John fick i sig hela tre korvar. Vi mös vi elden och åkte pulka. John och jag skottade en stor snöhög med snön från altanen som var väldigt rolig att gräva tunnlar i. Detta har varit en av mina bästa dagar. Jag älskar när man bara kan vara ute och njuta av naturen och det man kan göra i den. Så perfekt dag för mig!

Jag hann även med ett pass tabata och en väldigt fin skogspromenad innan det blev kvällen. Till kvälls har vi haft filmkväll med "Bamse och tjuvstaden" samt dipp och morots- och gurkstavar. Sedan hann vi även spela spel och pyssla lite innan det var dags för John att sova. En fantastiskt dag med min fina familj!

Inga kommentarer: