14 december 2016

Vardagszombie

Efter gårdagens massage har jag superduperont i nacke och axlar vilket resulterade i en huvudvärk som inga tabletter bet på. Hade nog masat mig hem runt lunch om jag inte haft läslyftet på eftermiddagen. Vad jag nu gjorde för nytta där! Satt flera gånger och tänkte kommentera något en annan person sa bara för att inse att jag tappat tråden för längesedan. Höll i stället tyst för att inte orsaka pinsam tystnad ifall de inte pratade om det jag trodde.

Flera gånger under dagen tänkte jag att jag skulle avboka mitt jumpingpass för att ligga i soffan. Vis som jag är av erfarenhet kunde jag hejda mig. Så glad att jag gjorde det nu för hela kroppen känns mjukare och jag mår faktiskt bättre. Glädjen i att träna skiten ur sig med jumping ska aldrig underskattas.

Inga kommentarer: