4 november 2016

Solhälsning

Fredag på höstlovet och dagen känns alldeles särskilt lovande energimässigt. Jag har redan varit ut på en längre promenad med Jack trots att klockan inte ens är nio. Jag har ätit frukost i min ensamhet eftersom John inte gärna äter direkt han vaknat medan jag är superhungrig efter promenaden. Soluppgången är avklarad och dagen lovar att bli extra fantastiskt solig och fin. Till lunch ska vi åka in till stan och träffa vänner och hänga i lekparken vid museet. Jag ska snart göra min yoga som jag försökt göra varje dag på lovet. Yoga gör min kropp både smidigare och starkare samtidigt som andningsövningarna ger mig sinnesro. Har hittat en 30 - dagars yogautmaning på youtube, även om  jag inte gör den precis varje dag så är jag ändå på avsnitt tio nu. Dagens träning heter, passande nog "Sun salutation practice".


Inga kommentarer: