1 oktober 2016

Göra det mesta av en lördag

Pepp pepp pepp! Det var John i morse eftersom han visste att vi skulle åka till Leos lekland efter frukost och träffa inte mindre än fyra stycken av hans "gamla" kompisar (vilket betyder att de hängt ihop sedan vi alla var föräldralediga tillsammans och hängde mycket på öppna). Vi vuxna var också pepp för det är alltid roligt att träffa fina vänner. I bilen på väg dit:

Jo, det är faktiskt Calles peppiga min!
Några timmar senare var vi hemma igen. Trötta och avlekta. Calle och John har en hy gemensam lördagstradition, hockey och trav. Det gick tydligen inte så bra för Färjestad i dag även om John "ständigt i rörelse" är svår att fånga på bild. I alla fall i osuddigt läge. Alltså ser ni inte hans nya Färjestad-tröja på bilden!

Medan övriga familjen hejade på Färjestad gick jag och Jack ut på en femkilometare i skogen. Jag invigde min nya pulsklocka som jag till stora delar fick av mamma i födelsedagspresent. Tack mamma! Är supernöjd med mitt val so far! Skogen var vackert höstig!

Lite senare än vanligt håller vi på att laga mat och jag ser fram emot sovhänget. Chips, serie och/eller, eventuellt ett glas rött är vad jag visualiserar. 

Inga kommentarer: