5 juli 2016

Sjuka på semestern

Varenda dag den här veckan hade vi något roligt planerat. Besök från gamla vänner, besök från små kompisar, middag och bio med Mia, besök hos pappa. Allt fick vi ställa in efter att Calle kom hem och var magsjuk igår kväll. John började klaga på magont redan när han gick och la sig igår och kräktes hela förmiddagen. Bara_så_onödigt! Kräksjukan på semestern liksom. Jag har räknat timmarna i dag för att se om symtomen skulle drabba även mig. Bara Calle blir bättre så får det bli min tur, tänkte jag. Nu verkar både John och Calle betydligt piggare så, kräksjuka, om du ska drabba mig, gör det nu! Well, vi får väl se. Hunden har dock verkat nöjd. Legat såhär hela dagen på altanen.

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Men fy, fick John det också?! Stackare! Ja,det är aldrig kul att va sjuk och särskilt inte om det är fint väder och varmt. Kan ju bli jobbigare med värmen.
Krya på er och hoppas hoppas du klarar dig!

Emma sa...

Ja visst vet du. Men både han och Calle är bra nu. Jag håller tummar och tår för mig men viktigast är ändå att John mår bra. Kram