20 juni 2016

Jag njuter

Jag försöker njuta av varje minut den här ledigheten. Inte stressa för mycket eller försöka vara överallt hela tiden. Visst ska vi göra utflykter men jag har också lovat mig själv att det är okej att bars vars hemma och ja...vara. Som idag. John och jag hade en lång förmiddag tillsammans. Strax före lunch kom Johns mormor och jag åkte och handlade. Efter lunch bakade vi tre bullar tillsammans och fikade sedan ute den lilla stund solen visade sig. John och jag hämtade sedan veckans matkasse och John lekte med grannens barn. De åkte upp och ner längst vägen i sina bobbycars. Vi har fantastiska nya grannar!
Jag gick på ett zumbapass på kvällen och nu har jag nästan lagt klart barnet. Jag ska dricka en öl samt äta chips med man och bok/film. Så lövli med ledighet!

Inga kommentarer: