11 maj 2016

Vab-dag; 72/100

Sov så dåligt inatt eftersom Johns feber stiger mot kvällen och ligger runt 39 på natten. Han var vaken och ledsen så då var vi det också. Vakna i alla fall. Så jag tog det också mycket lugnt denna vab-dag. John och jag har pysslat pysselböcker, tittat på tv, byggt med clics och ätit glass. Ganska mysigt ändå. Han blir nog hemma hela veckan men imorgon är det Calles tur att vara hemma.

Klippte gräset för första gången i år. Så nu är det sommar. Blev dock attackerad av ett träd och har värsta rivmärken på armen. De är farliga de däringa träden. Det är dock okej för John gav mig ett av hans plåster med bärgarn på. Det hjälpte fint 

Sen försökte jag mig på 4,5 km vid abborrtjärn. Förutom den vackra naturen var denna runda lika hemsk som den i måndags. Nej värre. Förbereder mig på att krypa runt vårruset men det är väl också ett sätt antar jag.

Inga kommentarer: