14 maj 2016

Eurovisionnight; 75/100

Lördag kväll. Jag har varit lite zombietrött i dag efter flera vakna nätter när John gråtit och klagat över att han har haft ont i benen. I natt tog det evigheter innan han till slut gick med på att ta medicin och somnade med hjälp av massage. Jag börjar luta åt om han inte har växtvärk också. Stackarn. I kväll tog jag det säkra före det osäkra och gav honom alvedon innan han lade sig.

Nu sitter jag som ungefär halva Sverige och ser på Eurovision. Varför är det så lååångt? Jag är ju jättetrött! Har i alla fall Israel som favorit. Snygg var han ju också. Titta på blicken! Ryssland var också bra. Fantastisk show. 

Så förutom att vi har haft en väldigt lugn dag tog vi också en biltur för att John skulle få komma ut. Vi åkte bland annat till Karlstad för att hämta ut mitt startbevis till vårruset. Hela hemvägen mådde John jättedåligt och var ledsen. Tyder på att han inte är frisk än även om han var jätteglad när vi skulle sortera återvinningen. Han gillar att hjälpa till med sådant. 

Nu ska jag sätta tandpetare i ögonen och se om jag står ut tills resultatet är klart.


Inga kommentarer: