12 april 2016

Stenhögar; 43/100

Det står några stenhögar på vår gräsmatta, Planen är ju att de ska bli något fint. Vad får ni se en annan gång. Jag både älskar och tycker det är lite skrämmande när man står i början av något renoveringsprojekt. Det är ju roligt eftersom det är spännande att göra om och göra nytt. Det är otäckt eftersom man inte vet om det är något man inte tänkt på, eller så kanske det finns något felval som inte kommer bli så bra som det verkar i ens huvud. Just kakel tycker jag är svårt att välja rätt. Jag har svårt att visualisera det och kaklet är det jag ångrar mest med vårt kök. Kakel är ett problem för mig. Nu är det ju inte alls kakel som bilden visar. Och de där stenarna ska såklart inte vara i badrummet. I badrummet kommer kaklet att vara. Alltså har vi två större renoveringsprojekt som drar i gång väldigt snart. Älskerèt. Haterét.

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Ser ut som de vi har lagt! Blir nog bra i slutändan. :D Jag tycker också kakelval är jobbiga,inget litet projekt att göra om liksom...vad är det du inte gillar med ert?
Kram

Maria Gartman sa...

Herregud vad ni ligger i!! Håller fullständigt med om kakel, totalt ångestframkallande. Stenläggning däremot...kan det bli annat är tjusigt?! 😊