23 april 2016

Sängläge;54/100

Den här lördagen tog jag ut en sjukdag och har nästan befunnit mig i horisontellt läge hela dagen. Inte riktigt vad jag planerade men här var det förkylningen som bestämde. Jag har därför hunnit läsa klart en bok, se på två B-skräckisar och 6 avsnitt av serien Äkta människor. AlltmMedan Calle och John varit ute några turer. Bästa har varit när John kommit in efter en sådan tur och sprungit in till mig för att storögt berätta vad han varit med om. Imorse var jag tvungen att smygknäppa denna fridfulla bild på en pysslande John och en soldyrkande hund. Så fridfullt.
Vädret var allt annat än fridfullt dock. Riktigt aprilväder har vi fått smaka på. Mycket sol som krävde mig i mitt hesa snorslafsande, snö, regn och snöblandat regn. Spännande så det förslår.

Inga kommentarer: