27 april 2016

Kastade in handduken; 58/100

I dag följde den sedvanliga ångesten när jag bestämde mig för att det var dags för mig att ta en sjukdag. Måste bli frisk nu. Det är tröttsamt och ledsamt att bli hindrad av sin kropp men visualiserar nästnästa helg när jag och Natasha ska till Västerås och dansa för en av de största zumbainstruktörerna. Steve Boedt. Han utbildar instruktörer och reser runt i hela världen och inspirerar. Jag fick ynnesten att dansa med honom i slutet av 2014 när vi tog chansen och var med på en filminspelning för ny koreografivideo för instruktörer. Mycket duktig Bara bilden på honom nedan gör mig peppad och pirrig. Energin kommer liksom fram bara genom en bild! Jag ska verkligen vara frisk till den helgen!
                      
Annars har alla instruktörer till årets zumbakryssning släppts i dagarna. Förra årets resa var något av det roligaste jag gjort. Självklart åker vi i år igen. Alltså kan jag roa mig med att planera vilka instruktörers klasser jag ska delta i. Inga lätta val. Jag har redan dansat för 5-6 stycken av dem och nu slits jag mellan att välja just dem för jag vet att de är bra eller helt enkelt testa nytt. Det lär ju inte vara med några dåliga instruktörer i alla fall. Mycket zumba i mitt hövve nu.

Inga kommentarer: