19 mars 2016

Zumba i Karlskoga; 19/100


Först! Jag fick biljetter till Kents avskedsturné! Ser fram emot den andra december supermycket!

Det var det första roliga med den här dagen. Det andra var att jag och Natasha skulle till Karlskoga för att delta i en masterclass med flera duktiga instruktörer. Bland annat Paula Mendes och Gissella Angelas som jag haft nöjet att träffa tidigare. Den här gången var det tre timmars dansade med glada människor. Man fick en liten goodiebag när man kom in och zumbaclothes var också där. Jag köpte dock inget den här gången. 
                             
Det var superkul! Är öm i både ben och rygg just nu men ser ändå fram emot nästa zumbaevent som bara den. Nästa är redan i maj så inte allt för långt bort i alla fall. Tills dess får jag väl försöka vara med på några vanliga klasser. Man behöver hålla även zumba vid liv. I morgon hoppades jag få till ett träningspass inför milen. Hade hoppats kunna springa över 7 km, bara inte benen är för tunga nu. Är de det var det i alla fall värt det!
                                               
Calle och John lekte med förskolekompisen Selma under tiden jag var borta och det märktes att de hade haft roligt för Johns utekläder var väldigt sandiga. Smutsiga barn har alltid haft roligt! Jag avrundar den här underbara dagen med skräckfilm och chips. Ingen helt dålig avslutning!

      



Inga kommentarer: