14 februari 2016

Andas in, Andas ut

Wow! Vad fantastiskt det var med all denna sol i dag. Jag fyllde på under hela 6,5 km tillsammans med Jack på förmiddagen. Det behövde jag verkligen för sedan satt jag inne i tre timmar och "jobbade ikapp". John och Calle var under tiden med kompisen Emma och åkte skridskor och lekte. Sedan hoppade vi bollkul för denna gången och de lekte lite mer. På kvällen åkte jag på min vanliga söndags-meditation  som är en fantastiskt skön uppladdning inför en ny vecka. Det har blivit lite av en tradition att jag kommer hem till dukat bord och någon supergod rätt som Calle har lagat på söndagskvällarna.

I dag hade han hittat kyckling i kylen, googlat ett recept och gjort en supergod rätt med vitlök och apelsin. Det är fantastiskt eftersom han nästan alltid har varit vegetarian och typ avskyr lukten av just kyckling. Det är väl kärlek om något. Då visste han inte ens att det är alla hjärtans dag i dag. Det är bara sådan han är min älskling!
                             

Inga kommentarer: