26 januari 2016

Vad har jag gjort?


Anmälde mig just till Karlstads stadslopp (innan jag hann ångra mig). Nu ska jag tydligen springa en hel mil den 18:e juni. Herregud! Det är något jag tänkte ha att jobba mot 2016 och så fort vädret tillåter tänker jag börja träna mer aktivt. Jag har faktiskt en plan! Men till denna dag har jag inte sprungit längre än 5 km så det är en utmaning. 

Förra året sprang jag vårruset och det tänkte jag nog göra i år igen. Det blir väl någon slags uppvärmning då. Nej, nu blev jag faktiskt lite nervös! Skräck blandat med ser-fram-emot-känsla! Vem är jag?!

4 kommentarer:

livet på myra sa...

Åh vad kul!! Jag satsar också på att springa en mil, ja här hemma då för något loop vågar jag mig inte på än...:D

Maria Gartman sa...

Heja dig!! Det fixar du galant. 10 km är ju bara marginellt längre än 5 km! 😉

livet på myra sa...

Haha loop!! Nej det vågar jag mig verkligen inte på! :D

Emma sa...

Jag är inte så säker på det, Maria. Klart jag ska klara det! :-)

Springa i en lopp, Jessica. Haha. Vore något det. :-)