11 januari 2016

Tjohooo!


Å! Hade så himla bra dag på jobbet i dag! Okej, det började lite kaosartat med att vi skulle ta emot 15 nya elever med föräldrar, samt möta upp tolkar och en praktikant. En av oss lärare var tvungen att vabba så vi fick stöka om i vem som skulle göra vad. Men det blev bra ändå!

Sedan hade vi så trevlig dag med alla nya och gamla elever. Men främst med mina nya, trevliga kollegor. Bra kollegor är verkligen så himla viktigt! Det händer massa annat positivt på jobbet också men det får jag skriva om en annan gång! Dock är det mycket mycket att göra såhär i terminsstart och jag har suttit med arbetet några timmar på kvällen. Dags att stänga ner och sova tror jag.

Dagens sötaste: John som stod mitt framför högtalaren som spelade hans favorit "Guld och gröna skogar". Han riktigt stirrade på den samtidigt som han vicka-på-rumpan-dansade. Åh!

                              

Inga kommentarer: