2 januari 2016

Nyårslöften?

Njaa...jag vet inte om jag har några nyårslöften direkt. Några ÖNSKEMÅL och VISIONER har jag dock kring året som kommer.

1: Jag vill fortsätta träna med 3-4 pass i veckan och ständigt utmana mig själv. Jag har i dag bestämt mig för att anmäla mig till Stadsloppet som ju är på EN hel MIL. Ja just det. Big utmaning för mig! Jag som bara sprungit 5 kilometer tidigare. En utmaning alltså och något att jobba mot. Jag hoppas också kunna träna bort den stelhet jag har i övre delen av ryggen. Tyvärr har KMTI lagt det zumbapass jag kunde gå på i veckan alldeles för tidigt på dagen vilket innebär att jag ALDRIG kan gå på det. Får träna hemma framför datorn så länge för mer zumba ger mig massor av positiv energi

2: Vi ska inte slänga mat! Det gör vi allt för mycket! Inte bra för varken plånbok eller miljö. Så, alltså, bli bättre på att ta tillvara mat. Japp.

Vad gäller mitt jobb så ser jag bara positivt på det. Har blivit av med en energitjuv till kollega och vunnit, vad jag tror är, två energigivare. Massa annat kommer också hjälpa till att allt blir än bättre för eleverna. Jag tror att det kommer bli mycket jobb, men jobb med positiv innebörd!
John och familjen kommer alltid i första hand! Vi ska ha det så bra och roligt det här året. Det vet jag! Mina underbara energigivare till vänner ska jag också lägga mycket tid på! Heja 2016! Du kommer bli fenomenalt!

Apropå familj så var vi till mamma i dag och blev bjuden på supergod mat. På bilden ser ni den hummer jag fick till förrätt. Mumma mumma. 


Inga kommentarer: