7 december 2015

Måndagkväll

Sov så fruktansvärt dåligt natten till idag. Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag sover så himla lätt numera (van att lyssna efter barnet eller bara ålder?). Vaknar av minsta lilla tanke som rör sig i huvudet och när Calle snarkar. Vilket han gjorde rätt ordentligt i natt. Jag vaknade typ en gång i  timmen. Minst. Efter jobbet åkte jag därför och hämtade John lite tidigare. Med siktet inställt på en lugn kväll. Vi hann spela lite spel innan maten och jag hann till och med måla taklisten i tv-rummet. Efter maten dog väl alla energi och jag somnade av i sängen medan han tittade på tv. Tänkte väl att det var godnatt där och då. Men så ville John prompt spela spel så vi kokade en kanna kaffe (klockan var ju ändå knappt sju) och drog i gång Bamse och honungsjakten och jag piggnade till något.

När John skulle i säng masade jag mig ut med hunden, kom hem igen och målade en av tre väggars golvlist. Den längsta delen en gång. Försökte senare lära mig stegen till denna låt. Så cool tycker jag!

Hittade även den här som jag också vill lära mig. Skulle inte va fel att stå på ett tak i Portugal och dansa heller.
Endorfinerna i träning är fenomenala och nu är jagverkligen pigg igen! Smartass! Well, jag hörde ryktas om att Calle köpt choklad när han handlade och en mycket bra bok väntar på mig. Kom igen insomnia!!

Inga kommentarer: