14 december 2015

Önskar mig en selfiesticka av tomten!

Ja gud. Helgen var verkligen fenomenal! Så skön och oplanerad. I går var vi dock tvungna att få in lite julklappsshopping. Även om vi "bara" köper till John och sedan en klapp från oss var på max 100 kronor som vi sedan lottar ut bland de vuxna så måste det ju göras. John har önskat sig ett My little pony - slott länge nu så det fick bli det till honom. Samt lite smågrejer. Innan vi shoppade loss åkte vi dock till Mariebergsskogen och gick en promenad med jycken. Vi gick ut på spångarna till fågeltornet, tog några selfies och klättrade allra högst upp (höjdrädd men försöker att ej begränsas av mina rädslor så därför utmanar jag dem alltid). Resten av vägen till djuren lekte vi att John och Calle skulle ta mig. Jag skulle springa och gömma mig bakom något träd och sedan springa igen. Så roligt! Så tittade vi lite på djuren, lekte i lekparken och drog vidare. 
                  

Sedan var det, vips, måndag igen och jag har bara den här veckan kvar att jobba innan det blir jullov för mig och John. Har dock 747 saker kvar att göra innan dess så det gäller att ligga i. I morgon ska vi dock baka pepparkakor med eleverna och senare i veckan har vi julshow och vollybollturnering att se fram emot. Samt 7 nya elever som kommer och hälsar på! Ska bli spännande att se vila de är!


Inga kommentarer: