23 november 2015

I am a winner!!!

NU ÄR VINNAREN AV "GÖR OM MIG" DRAGEN! GRATTIS!

Posted by Tjejkväll Folkets Hus Forshaga on den 23 november 2015
Den här veckan började ju bra! Hade för några veckor sedan anmält mig till en "gör-om-mig-tävling" på facebook. Det är flera fina företag här i Forshaga som ska ha en tjejkväll på Folkets hus på fredag. Därav tävlingen. Dröm om min chock när de i dag ringde till jobbet och berättade att de dragit MIG som vinnare!! Jag verkade nog lite frånvarande just då, men lovar, det var ren chock! Nu är jag så superglad och pepp. Så himla härligt! Jag ska klippas och färgas, få massage, prova ut kläder som jag kan köpa till rabatterat pris och bli fint sminkad. Från cirka tolv på fredag ska de börja med detta lyxande av mig. Fatta vilken härlig fredag jag kommer ha! Så pepp!! Detta kunde inte ha kommit mer lägligt! Jag! Vann! Jag vann! Jiiihoooo!

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Ååhhh va roligt!!! Lova att du tar massa bilder och visar oss!
Kram

Emma sa...

Sååå kul! Tror de ska fota mig men självklart får det bli före- och efterbilder! Kram