28 oktober 2015

Höstlov

I dag börjar jag och John ett välförtjänt höstlov. Tre extra dagar ska bli mycket skönt. De senaste två veckorna har jag varit hemskt trött. Calle har varit superhjälpsam och gjort saker själv med John så jag fått vila. I fredags opererade jag bort min fettknöl (vilket gick bra) och resten av helgen hängde jag mest i soffan. Viss påverkan efter operation men tror inte det berodde på enbart den. Har något slags sus i örone nockså  som i morse eskalerade till sågklinga. Försvann som tur var ganska snabbt. Dessutom tappar jag ibland ord och tankar. Ja, hjärnan behöver en paus.

Därför planerar jag inget särskilt för det här lovet. Den här dagen ska vi börja med frukost vid tv:n (läääänge) och sedan hälsa på min pappa med fru i Sunne. Johns enda önskan var att få åka till Leos lekland så det ska vi också försöka göra. Annars. Vila. Återhämtning.

Inga kommentarer: