2 september 2015

On a diet

Det här med att vara fastande, inget för mig! Jag ska ta bort en fettknöl i dag och den var tydligen tillräckligt stor för att jag skulle behöva sövas. Jag har aldrig blivit sövd så det är jag lite nervös för. Men att inte få äta från klockan tolv på natten! Herregud! Jag kanske får i mig något första gången för dagen när det blivit kväll. En kaffekopp utan mjölk till frukost och så vatten. Jag inbillar mig att jag redan känner mig yr och såååå svag. Hur gör de under Ramadan? Bara jag som är klen kanske? Dock menar Calle att det är rätt bra att mitt största problem med det här är att jag inte får äta. Skär gärna i mig men ge mig mat för tusan!! Tänker Sushi till kvällsmat. Mmmm....


2 kommentarer:

livet på myra sa...

Haha va rolig du är. Värre att vara utan mat än att sövas! :) Båda går nog bra ska du se och unna dig nåt riktigt gott ikväll vännen!
Kramen

Emma sa...

JA!! Fy vad hemskt det är att inte få äta. Blev helt matt och gråtig i slutet av dagen. Bra att prova på och reflektera kring ibland kanske? Kram