29 augusti 2015

Soon 2 come

Om två veckor är det jag som dansar Zumba med några av de bästa! I ett dygn...eller nästan i alla fall. Zumbabåt! Vi ska åka båt mellan Stockholm och Åbo och i princip dansa hela tiden. Har varit bokat i flera månader nu och det har varit mycket LÄNGT på den. Bara, roadtrip med mina girls! Och sedan...zumbazumbazumba!! Jag kommer att dansa för bland annat William Flores...(se Paula Mendes till höger i bakgrunden, har jag också dansat för några gånger. Fantastiska person!)

...och Zumba Twinz. Twinzen har jag dansat för här i Karlstad men ingen av de andra! Så spännande ska det bli! På söndagen kör vi 4 pass á 1 timme. I detta tempo hela tiden. Jag kommer vara mör...men känna mig helt fantastisk! Det kan man vara helt säker på! Känslan är nästan bäst nu när man fortfarande har det framför sig, men ändå så nära!

Inga kommentarer: