7 augusti 2015

Ännu en kalasdag

Kalasandet för John verkar aldrig ta slut. Eftersom han blev sjuk på sin födelsedag fick vi flytta det kalaset tills idag, varpå min pappa inte kunde så de får komma själva på måndag. Pju! Men men. Det är ju trevligt när det är igång. Den här gången var det släktingar på Calles sida som var på besök. Vi hade en mycket varm dag så vi kunde sitta ute och allt. Vi käkade pastasallad och åt tårta. 
       
John fick bland annat gympa-matte och balansbom efter önskemål från oss. Vi vill få till en liten gymnastikhörna i Johns lekrum. Det var mycket roligt tyckte John och i framtiden hoppas jag på att det hela utökas med en liten studsmatta och en ribbstol. Än så länge räcker ju den här lilla banan fint.
Eftersom Calle är och spelar, John sover och kvällen är min ska jag min vana trogen vid ensamkvällar spendera den framför en skräckfilm. Glass är nog det enda jag lyckas få ner på grund av värmen. 

Inga kommentarer: