11 juni 2015

Uterum

Så kom då äntligen den efterlängtade sommaren. Med närmare 25 grader varmt i dag får vi ju verkligen säga att det är så. Inte har det hunnit komma så mycket mygg än heller så jag sitter gärna ute i hammocken nu på kvällen. Planerar snart att ta en kvällsfika där. Rabarberpaj, glass och kanske en kaffe. Jag kan nästan inte komma på en bättre uppfinningen än hammocken alltså!
                     
En annan bra sak är ju att vi prioriterade altanbygget i år. För då kan man ha så här fin bloggvy samtidigt som man känner en lätt bris i håret, doftar blommor och sommar samt hör fåglarna kvittra. Jag bara njuter just nu! Den bästa stunden är alltid den PRECIS innan semestern drar igång. Känslan alltså! Med fyra arbetsdagar kvar är jag verkligen i den där underbara stunden precis innan man får vila huvudet ett par veckor. Jag är totalt utmattad men lycklig.

Inga kommentarer: