17 juni 2015

Sommarlov

Jobbade min sista dag idag. John gjorde sista dagen på förskolan. Nu gör vi inte det igen förrän den 11 augusti. Man kan inte tro att det är sommar dock när temperaturen ligger runt 10 grader och det regnar som attan. Men men, gårdagen var ljuvlig istället. Vi var hemma hos en arbetskamrat för den årliga grillningen. Tack vare den kyliga båren var det glest med mygg också och vi kunde verkligen njuta av det vackra vädret. Vårt lag vann även stafetten. Jippi!

Tråkig sak är dock att jag är utan telefon. IGEN. Tappade den på hörnet på Johns mjuka lekback, hela skärmen sprack och touchen funkar inte alls. Hur känslig kan en telefon vara. Det är min tredje på typ ett och ett halvt år plus att den jag har nu redan varit inne på lagning eftersom den pajade sig själv en gång. Funderar starkt på att vägra telefoner ett tag nu! 
       

2 kommentarer:

Maria Gartman sa...

Eller vägra det märket kanske? Jag har tappat mina säkert 100 gånger och ännu ingen skada. Peppar peppar, tvi tvi!

Emma sa...

Jo, det finns nog stor sanning i det! Kommer inte köpa en xperia nästa gång kan jag ju säga.