8 maj 2015

Ska bara sova lite först

Så kom den fruktansvärda fredagen tillbaka då! Den har hållit sig borta ett tag men i kväll var jag sådär fruktansvärt fredagstrött igen. Låg typ i soffan hela kvällen och väntade på att John skulle bli läggklar så jag fick lägga mig själv. Vilket jag ska göra strax, tänkte sussa innan nio faktiskt, måste bra blogga först. Får se hur sammanhängande det blir.

Detta är alltså stora rivarhelgen! När vi lägger oss på söndag ska hela altanen och en rabatt vara helt borta.
Större delen av golvet bör vi klara av i morgon. På söndag kommer pappa och hjälper oss med takdelen.
                
Hela den här rabatten ska vara fullständigt puts väck eftersom den nya altanen kommer fortsätta hit sedan. Några grejer ska vi plantera om. Annat får täcka andra uppgrävda delar. Förhoppningsvis tar det sig igen.
               
Förutom detta så börjar ju årets upplaga av Friska Forshaga i morgon och jag måste hinna ta några stolpar. Har väntat på detta sedan september nu. Dessutom vill jag hinna träna minst två gånger och vila lite samt besöka ett par loppisar. Ska också plantera ut den försådda salladen i pallkragarna. Annat som händer och som jag tyvärr fått avböja är lekdate, hundträningsgrupp och bokklubb. Varför har dygnet inte fler timmar??

Inga kommentarer: