11 maj 2015

Dagens


Dagen idag


-Gjorde misstaget att lyssna på den där radiokanalen med Gry Forsell i morse (finns det någon dummare kanal liksom??) och de bara: "Erik SaADE har troligtvis en ny flickvän. Sågs med den och den...blablabla....". Jag ba SKREK och stängde av! Ärligt, tycker folk det är intressant borde de faktiskt skaffa sig en hobby, eller ett liv. Kändisars kärleksliv överlag. SÅ_FRUKTANSVÄRT_TRÅKIGT!!
-Blev själv intervjuad i radio (P4, sänds nästa vecka! HETT tips!) om väldigt mycket viktigare saker än kändisars kärleksliv!

-Altanen ser inte ett dugg annorlunda ut i dag än i går. Varför? Jo, det var nämligen så att de som ska göra jobbet inte hade fått virket ännu. Framförhållning mutch?! Förhoppningsvis har virket kommit in i morgon.

-Hade en fin kväll med familjen trots övertrött/hungrig son som bröt ihop för minsta lilla. Som att det hade ramlat av krydda från kycklingen på spagettin. Kryddplupparna var tydligen fruktansvärt starka också och det gick inte att plocka bort bitarna kryddan hade hamnat på för han ville ju äta upp ALL spagetti. Senare bjöd han på fika i sitt lekrum och kröp i tunneln med Jack. Frid och fröjd.

-Avslutade med några stolpar friska forshaga. Hade Jack med mig och cyklade. Samt att det spöregnade. Jack var lagom nöjd men han fick motion åtminstone. Jag hade kul ändå för jag hade regnkläderna på mig. Och det finns ingen bättre luktkombination än regn och vårväxtlighet. 

2 kommentarer:

Maria Gartman sa...

Vad spännande! När ska man lyssna för att få höra alla dina klokheten?

Emma sa...

Hehe, om det var så klokt vet jag inte. Kändes mest som man svamlade efteråt. Men men...var med i alla fall. :-)

Vet inte exakt tid. De ska ha en temavecka nästa vecka om skolan. Annars går det ju att lyssna på webben efteråt. :-)