6 april 2015

Unhappy ending?!

Liiite nojig för att jag och John ska bli sjuka nu när påsklovet drar igång för oss när de flesta andra går tillbaka till jobbet.

Lite rädd för att Johns förkylning eskalerat och har nojat hela kvällen för feber. Han var väldigt trött nu på kvällen men egentligen var väl inte det så konstigt. På förmiddagen cyklade han minst 3 km och på eftermiddagen var vi på Mariebergsskogen med inte mindre än 5 andra små kompisar. Det var bus och spring i 3,5 timme det. Kanonmysigt! 

Själv har jag frusit hela dagen. Mycket. Och eftersom jag blev väldigt nedkyld i Mariebergsskogen så parkerade jag mig i sängen. Tilltagande matthet, ont i halsen och att jag knappt kan hålla ögonen öppna andas inte så goda vibbar. Men vi får se. I morgon är en annan dag och så vidare.

Inga kommentarer: