24 mars 2015

Post-Katy


Å, jag är fortfarande så laddad och glad efter Katy-konserten och allt kul vi hann med i Stockholm. Solen sken hela dagen och värmde dessutom en aningens. Inte för att jag var ute. Men ändå. Kikade på den en hel del genom fönstren i mitt klassrum!

Tydligen höll inte min rygg med om att livet är lovely. Den försökte nämligen gå av i morse när jag lyfte John fel. Det värkte ändå upp i huvudet samtidigt som stora ljusrosor slog ut framför ögonen. Trodde jag skulle svimma och kunde inte ens svara John när han frågade vad som hänt. Fastnade väl i sängen i cirka 20 minuter sedan började det lana av. Har haft ont hela dagen men det minskar i styrka allt eftersom. Thank god!! Är lite rädd för ryggskott eftersom det verkar vara återkommande i vår släkt. Jag måste snart zumba! Annars blir jag galen!! Så ryggen, skärp till dig nu!

Inga kommentarer: