10 mars 2015

En vanlig tisdag

Jo, jag lät kanske lite "duktig flicka" i går. Har typ lite ångest över det där inlägget. Men skit samma. Jag menar ju inte att verka duktig eller präktig. Bara glad! :-)

Just nu är jag ganska glad och nöjd hela tiden. Över mitt liv, min familj, vänner. Att jag ska få åka på fortbildning till Stockholm på torsdag. Att jag får bli av med lite zumbalängt på lördag. Att jag ska åka till Stockholm igen den 22-23:e mars och kolla konsert och bo över. Att det är vår och snart lov igen. Att fåglarna kvittrar och vi just nu, idag, är friska. Jag är så_himla_tacksam över att jag är född i det liv jag är född, på den plats jag är född. Alla är inte lika lyckligt lottade som jag. Det vet jag mycket väl.

4 kommentarer:

livet på myra sa...

Men knäppis, klart du får skriva så!! Är så trött på att man aldrig får tala om när man gjort något bra eller är nöjd med nåt. Så fortsätt så! :)
Kram

Emma sa...

Great!! Då gör jag det. :-) Kände mig väl lite löjlig med mina matkvitton...Tack. hihi. Kram

Maria Gartman sa...

Håller med, klart du ska vara glad! Blev faktiskt lite inspirerar. Vi borde också ta tag i matkontot, även om det nog inte är lila illa som ert. Hoppas jag...

Emma sa...

Gött!! Fy! Å då är ni ändå en person mer!! Vi borde ha en tävling eller något. Skyller lite på Calle och hans dyra färfärdigvego.