17 mars 2015

Bläddrar, byter blad

Och så går vi vidare till i morgon. Ingen superdag direkt det här!

Jobbig dag på jobbet. Det börjar röras om i grytan igen. Det är ganska tungt just nu på en hel del plan. Jag är aptrött.
John vill aldrig gå hem när jag hämtar honom. Börjar fasa för hämtningarna. I dag gjorde han lip med prutt, började typ grina och skrek "GÅ, Du ska GÅ". Så jävla kul är det nästan jämt att hämta honom. Jag tänker att han är arg på mig för att han fått varit där så himla länge. Dagen är säkert som 100 år för honom. Trots att jag vet att han mår bra där hela dagen. Jag vet ju att han stormtrivs på sin förskola. Ändå kan barn faktiskt ha sådana känslor. I bilen hemma frågade jag honom varför han var så arg på mig. Han: "Jag vill bara stanna på förskolan. Så är det!": Ja, okej.

Dessutom är John förkyld. Mer och mer. Får säkert krupp i natt. Bäst jag lägger mig nu alltså! God natt!

2 kommentarer:

Maria Gartman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.