25 februari 2015

Paj, bajsväder och badhus.

Låt oss snacka om vädret. Kan det vara mer oinspirerande än vad det är nu? Grått och regn. Solen har verkligen försökt bryta igenom i dag men har blivit utklassad av stora, gråa moln. Jag försöker tänka positivt (HA!)  och se det som att då försvinner all is åtminstone. Kanske är det trista vädret anledningen till att jag och John är särskilt trötta i dag. Jag skulle lätt vinna pris som mest lättirriterad, John som mest provokativa 3-åring. Hittills i dag har vi nog varit i luven på varan ca 20 ggr. Lite för mycket tv-tittande har hjälpt och snart kommer pappan hem och sen ska vi åka till badhuset i Arvika. Så dagen kan ju bara bli bättre. Jag lagar minipajer till lunch och de är ju gott. I kväll ska jag få lite behövlig egentid när Calle åker bort på sin egentid. Allt efter att John sover. Längtar lite.


2 kommentarer:

livet på myra sa...

Vad tyckte ni om badhuset?
Kram

Emma sa...

Det var jättebra! Mycket bra barnpooler. Minus för mycket klor i vattnet och att det är lite långt. Som heldagsutflykt är det toppen! Blir fler gånger! Tack för tipset. Krams