13 februari 2015

Hej fredag. Hej helg.

Första helgen på länge som verkar bli helt fri från sjukdomar. Wiiiiiii!!! Men jag säger verkar med viss tvekan eftersom det trots allt är fredagen den trettonde och vi dessutom knappats varit den friskaste släkten det här året. Alla har varit sjuka på min sida! Alla! Ordentligt sjuka också! I morgon ska vi träffa mamma som vi inte sett sedan jul just på grund av sjukdomar. Fy Fabian alltså!

John har snart inte varit på föris på två veckor! Då känns han först i dag 100 procent frisk också. Han busar och går på som vanligt först i dag. Det är så skönt så jag vill kräkas. Och göra hundra roliga saker! Typ åka till roliga badhus och lekland. Åka skidor, skridskor och pulka på en och samma gång. Göra allt vi missar när vi är sjuka! Känner också viss ångest över att sticka in näsan på förskolan på måndag. Vad väntar på oss när vi kommer dit liksom? Snälla snälla, låt oss klara en enda vecka så är det sportlov sedan!! Här har ni i alla fall en sammanfattning av min fredag i bilder. Jag vet, ni har redan sett det på Instra. Men ändå...
Friska, glada ungen!

Gosiga, gulliga hunden.
 
Gott vin, mumsiga chips.
That´s it folks!

Inga kommentarer: