6 januari 2015

Roliga planer vår 2015


I morgon är det dags för årets första jobbdag igen. Något jag ser fram emot just för att ledigheten varit så härlig. Nu ser vi fram emot en underbart, härlig vårtermin!

Jag är säker på att detta även kommer bli ett fantastiskt zumbaår! Redan på söndag börjar det när jag och Natasha åker till Kristinehamn för Masterclass med Zumba Jammer Amina. Pepp på det!

Lite senare i januari står vi framför The Brutez från USA. Spännande!!


Redan i morgon öppnar Forshagas egna Hälsohus sina nya lokaler och inleder med nya Jumping Fitness. Det ser sjukt roligt ut och naturligtvis har jag bokat mig en plats. Hoppas detta ska bli en ny träningspärla.

Till min stora lycka återinför Hälsohuset Fight it på vårschemat. Ett av mina allra mesta favortpass och jag är tjatat hål i hövve på dem där på hälsohuset för att de ska ta det tillbaka. Nu äntligen! Torsdagar är bokade!

Träffade tjejgänget i dag och tjötade, fikade, gullade med barn och planerade lite roligheter för våren. Nästa gång vi ses är det dags att casha in Marias 30-årspresent. Lunch plus dagspa. Ska bli så mysigt!

I februari bokade vi in en dag i Ski Sunne. Jag ska äntligen återuppta min gamla slalomkunskaper. Hoppas jag!
 
I mars åker vi till Stockholm för att titta på Katy Perry! Pepp! Biljetterna har varit bokade i evigheter, inte långt kvar nu.

Dessutom fyller lillasyster 30 år i april. Det blir också roligt! Någon slags firning ska det allt bli.

I maj planeras en tjejhelg i Marias sommarstuga. Skulle skett redan i september men oturligt nog hade ingen av oss tid samtidigt.

Det känns så underbart att ha något extra roligt att se fram emot varje månad. Massor med glädje har jag ju också i familj, andra vänner, jobb och hund. Lyckligt lottad man är! Ser så fram emot 2015!


Inga kommentarer: