30 januari 2015

Insomnia

Lite drygt men ibland har jag perioder av att inte kunna sova så bra. Oftast när det händer mycket på jobbet och det handlar om att min hjärna sätter igång och jobbar. Ibland vaknar jag till och med av att drömmar övergår i tankar som väcker mig och det är väldigt sällan jag som kontrollerar det. Jag har fått en del strategier av vår skolspykolog och det har blivit mycket mycket bättre. Den här veckan har dock varit en sådan och här sitter jag med tredje natten av flygande tankar. Sitter och tittar på någon "Housewifes"-serie och hör hjärncellerna dö en aning. Herregud! Människor! Men det kanske är lika bra så att de slutar störa mig mitt i natten!!

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Va bra att du får hjälp. För så kan du inte ha det! :(
Kramar

Emma sa...

Nehej, fast det var värre förut plus att jag mådde dåligt psykiskt också då. Nu är det bara min fördömda hjärna som vägrar stänga AV! Kramis