5 december 2014

Biljett och boknings-ångest

Hej hej. I morgon får alla i Göteborg se upp! För då kommer vi! Äntligen Zumba-helgen vi väntat på!! Ska bli SÅ FRUKTANSVÄRT KUL!!!

Däremot fattar jag inte var mina psykiska problem kommer ifrån. Alltid ALLTID när jag bokat en resa, konsert, hotell eller vad det kan vara är jag skiträdd för att det ska vara något fel på bokningen. Kanske kommer inte biljetten till konserten funka när vi väl kommer dit. Eller så finns det ingen bokning i mitt namn när vi väl kommer till hotellet. Jag kollar. Dubbelkollar och trippelkollar, Ändå är jag ett nervöst vrak innan man kommer in/fram. Flera veckor innan har jag ångest för det här!! Nästan så det tar bort det roliga i det hela faktiskt. Och varför är jag såhär? Tror aldrig detta jag nojar för har hänt ens!

Men nu ska jag sluta noja och njuta av att det är fredag och att Calle står i köket och lagar något som luktar väldigt gott. Sedan julkalendern och en soffgos-kväll. Tar mig nog ett glas rött för att dämpa ångesten å. Och i morgon. Då blir det kanske årets roligaste helg. Kanske.

2 kommentarer:

livet på myra sa...

Haha, känner igen det där . Överlåt det till någon annan så slipper du kanske ångesten. :) fast det skulle inte jag kunna göra, sånt kontrollfreak som jag är. ;)
Hoppas du får det toppen!
Kramar

Emma sa...

Får gör det!! :) Alla biljetter gick dock igenom o helgen var fantastisk. Kram