15 november 2014

Visualiserar 6 december

När jag tittar tillbaka har John varit sjuk och krasslig till och från sedan mitten av oktober. Troligtvis längre än det eftersom han hade någon hosta flera veckor dessförinnan. Jag börjar bli trött på det och har han fortfarande feber på måndag tror jag vi kikar in på vårdcentralen och tar några prover. Bara för säkerhets skull. Jag vet att många har det så här i november så vi är ju långtifrån ensamma om att vara trötta på feber och förkylningar. I dag fick vi ställa in vår planerade trip till leklandet när John fortfarande hade feber på morgonen.

Jag försöker visualisera 6 december. Jag och Natasha bokade verkligen den där zumbakonserten i Göteborg. Två och en halv timme med kände zumbainstruktören (eller vad hans titel nu är) Steve Boedt och ett helt hav av duktiga instruktörer och annat duktigt folk. Och så vi då! Jag är så himla spänd och förväntansfull. Vi har bokat hotell och ska nog äta på det där goda pastastället. Hittade ett klipp på Steve Boedt och ungefär såhär tänker jag mig att det ska bli:

Inga kommentarer: